QWIC maakt doorstart

QWIC doorstart officieel bevestigd: operationele activiteiten hervat en medewerkers terug op kantoor

Op 2 februari jl. werd een overeenkomst gesloten over de overname van QWIC. De overname is kort daarna afgerond. Vandaag kunnen wij u bevestigen, met dank aan alle betrokken partijen en het geduld en vertrouwen van de markt, dat nu ook de operationele doorstart van QWIC een feit is.

Afgelopen vrijdag, 1 maart jl., zijn de eerste oud QWIC-medewerkers weer aan de slag gegaan op het vertrouwde QWIC-kantoor en de showroom aan de Disketteweg 53 in Amsterdam. Vanaf vandaag, 4 maart, hebben 25 voormalig QWIC-medewerkers hun dienstbetrekking en werkzaamheden hervat.

De komende dagen zal het nieuwe QWIC-team ervoor zorgen dat de levering en dienstverlening van QWIC weer op volle toeren gaat draaien zoals u dat van ons gewend bent. Alle systemen en aanverwante infrastructuur om accu’s, onderdelen en fietsen te kunnen bestellen en te leveren zijn opgestart en worden de komende dagen finaal getest. Zodra het mogelijk is bestellingen te plaatsen, ontvangen alle klanten hier bericht over van QWIC.

Het is onze eerste prioriteit om alle belangrijke resterende vragen over de levering van accu’s, onderdelen, garanties en service spoedig te beantwoorden. Deze onderwerpen hebben onze nadrukkelijke aandacht. Dealers mogen ervan uitgaan dat een bekende QWIC-medewerker hierover heel binnenkort contact opneemt.

Wij willen ons personeel, onze dealers, stakeholders en QWIC liefhebbers bedanken voor alle overweldigend positieve reacties op het nieuws over de doorstart. Na drie maanden in onzekerheid te hebben gezeten, kunnen zij er vanaf vandaag verzekerd van zijn dat QWIC volledig terugkomt. Wij zijn hen dankbaar voor het geduld en vastbesloten om dit vertrouwen waar te maken.