Garantie

QWIC elektrische fietsen voldoen allen aan strenge kwaliteitseisen. Tevens worden de e-bikes uitgebreid getest zowel tijdens de productie als voor de uitlevering. QWIC elektrische fietsen zijn dankzij de hoogwaardige kwaliteit en rijeigenschappen meermalen tot testwinnaar gekroond.

Mocht het onverhoopt toch nodig zijn aanspraak te maken op de garantie, dan is het QWIC verkooppunt de directe aanspreekpunt.  Bij aanschaf van een elektrische fiets bij een erkend QWIC verkooppunt wordt de koopovereenkomst met de betreffende dealer gesloten. Zij zijn dan ook het eerste aanspreekpunt met betrekking tot garantie.

De dealer is de vakman die problemen kan constateren en beoordelen. Bij vragen of opmerkingen kan de dealer contact opnemen met de technici van onze Customer Service afdeling. Let wel: als het probleem buiten de garantieperiode valt worden er zeer waarschijnlijk kosten in rekening gebracht.

Fiets gekocht? Vergeet dan niet de garantiekaart in te vullen!

Garantievoorwaarden

Indien gedurende de garantieperiode het product defect blijkt te zijn vanwege gebreken aan materiaal of uitvoering zal uw QWIC dealer binnen het garantiegebied deze onderdelen vervangen door nieuwe of gereviseerde producten of onderdelen. Alle vervangen onderdelen en producten worden eigendom van QWIC.

De garantie wordt uitsluitend verleend binnen de garantieperiode en mits voorlegging van de originele factuur of kwitantie (met vermelding van aankoopdatum, modelnaam, serienummer en dealer) samen met het defecte product. QWIC en haar dealers mogen gratis garantieservice weigeren als deze documenten niet worden voorgelegd of onvolledig of onleesbaar zijn. De garantie vervalt wanneer de modelnaam of het serienummer gewijzigd, gewist, verwijderd of onleesbaar gemaakt is.

Let op: de garantie is niet overdraagbaar. Deze is enkel geldig voor de 1e eigenaar van de elektrische fiets.

Download de volledige garantievoorwaarden.

Raadpleeg voor de aanvullende garantievoorwaarden de handleiding van uw QWIC product.