QWIC in anderhalf jaar meer dan verdubbeld

QWIC mediacampagne 2018

De afgelopen anderhalf jaar stond voor QWIC in het teken van ongekende groei. In korte periode is nagenoeg alles meer dan verdubbeld. Van het aantal QWIC-dealers tot aan iedere afdeling binnen het bedrijf. De verkoop loopt boven verwachting en het seizoen duurt langer dan ooit.

De afgelopen jaren heeft QWIC de volledige focus gelegd op het realiseren van een gedegen dealernetwerk in Nederland en het opzetten van het merk in Belgiƫ en Duitsland. Inmiddels zijn er door heel Nederland en Vlaanderen QWIC-dealers te vinden. Om de naamsbekendheid ook onder consumenten te vergroten en de markt verder aan te trekken, heeft de eerste grootschalige nationale mediacampagne plaatsgevonden. Drie maanden lang werden de Nederlandse snelwegen en treinstations gedomineerd door QWIC.

Voor komend jaar staat de volgende grootschalige mediacampagne op de planning om ook op het gebied van naamsbekendheid de groei door te zetten.

Duitsland grootste groeimarkt

In Duitsland is het doel van QWIC om ook hier het dealernetwerk uit te breiden en landelijke dekking te realiseren. Met de hoge vraag naar QWIC is de Duitse markt op het moment de grootste groeimarkt voor de Nederlandse e-bike fabrikant. Om deze vraag te kunnen beantwoorden is in de afgelopen maanden het Duitse team fors uitgebreid. Hiermee bestaat het team inmiddels uit maar liefst 14 medewerkers.