INTER Tour

✔Accu in frame ✔Middenmotor ✔7 versnellingen ✔Riemaandrijving ✔QWIC display

De Inter Tour is bij uitstek een e-bike voor de fietser met oog voor detail. In 2020, het jaar van lancering, werd dit innovatieve model bekroond tot winnaar van de AD Fietstest 2020.

Middenmotor Premium i MN7+ Belt

Prijswinnende middenmotor

De Inter Tour beschikt over de alom geprezen Bafang M420 middenmotor met kracht– en rotatiesensor, wat zorgt voor een krachtige en natuurlijke rijervaring.

Middenmotor Lees hier meer
Rotatie- en krachtsensor | Lees hier meer

Naafversnelling 7-speed

De Inter Tour beschikt over een Nexus naafversnelling met zeven versnellingen. Het Nexussysteem heeft een schakelbereik van 244%. Dit betekent dat je bij de lichtste versnelling 2.44 meer trapomwentelingen maakt dan bij de zwaarste versnelling.

Naafversnelling | Lees hier meer

Riemaandrijving

De Inter Tour komt als enige Premium i e-bike met een riemaandrijving, deze is gemaakt van carbon en kunststof. E-bikes met riemaandrijving zijn bijzonder duurzaam, onderhoudsvriendelijk, soepel en stil. 

Riemaandrijving | Lees hier meer

Accu van QWIC Premium i fiets

Accu

De accu van de Inter Tour zit volledig verwerkt in het frame. Deze in-het-frame-accu-integratie maakt het design van Inter e-bikes hoogstaand en innovatief. De accu is ook gemakkelijk uit het frame te halen. 

Actieradius

Hoeveel km kun je met een volle Inter Tour accu afleggen? Dat hangt onder andere af van de accucapaciteit die je kiest:

400 Wh accu (standaard inbegrepen) → gemiddeld 70 km
540 Wh accu → gemiddeld 95 km

Let op: Bovenstaande gemiddelde afstanden zijn slechts indicaties. De actieradius is afhankelijk van verschillende factoren. Meer informatie.

Full colour LCD display

De Inter Tour beschikt over het unieke QWIC full colour LCD display. Hier kan je naast het besturen van je fiets, extra informatie over jouw gebruik aflezen. 

Hydraulische schijfremmen

De Inter Tour is uitgevoerd met hydraulische schijfremmen, dit is een remsysteem met de sterkste en zeer veilige remkracht.

Hydraulische schijfremmen Lees hier meer

MIK bagagedrager

De Inter Tour komt met een innovatief MIK bagagedragersysteem waarop je eenvoudig accessoires van verschillende merken kunt bevestigen. 

Verende en verstelbare onderdelen

Verstelbare stuurpen

Met een verstelbare stuurpen kun je de positie van het stuur aanpassen. Zo pas je deels de zithouding van de Inter Tour naar wens aan.

Verende voorvork 

De Inter Tour heeft een verende Suntour voorvork met lock-out functie. Dit maakt de fiets zeer comfortabel.

Verende zadelpen

Het prachtig afgewerkte zadel past perfect bij het luxueuze uiterlijk van de Inter Tour. De combinatie met een verende zadelpen zorgt voor optimaal comfort.

Specificaties

  • Tot 140 km
  • 18650 NCM LI-ion
  • Ja
  • 400 Wh - 540 Wh
  • 24,6 kg
  • 80 Nm
  • Middenmotor
  • 42,5 cm cm
  • Shimano Nexus 7
  • L, XL
  • 28 Inch
  • Ja
  • 5
  • Ja
  • 244 %
  • Ja
  • Ja
  • 30 Lux
  • Schwalbe
  • Hydraulische schijfrem
  • Hydraulische schijfrem
  • Ja
  • 6 uur
  • Vanaf  2.799

Reviews

  1. Cor Dijkman

    wij zijn bijna een jaar in bezit van deze fietsen en ze voldoen prima. De fietsen zijn vrij duur maar daarvoor is gekozen ivm belt-drive. mocht en na verloop nieuwe fietsen komen dan overwegen wij zeer zeker deze of de verbeterde versie aan te schaffen.
  2. rob

    Tevreden over deze fiets. ik fiets ongeveer 120km per week woon/werk verkeer. toch zijn mij na aanschaf wel wat dingen opgevallen die ik van deze prijsklasse niet had verwacht.
    zichtbare aansluiting verlichting voor. verwerking achterlicht. de vorige fiets was half zo duur maar de afwerking was...
    beter.
    moeite met het feit dat voor alle sloten lopers in omloop zijn en dus je accu niet goed beschermd is. handvaten plakken bij warm weer ( geen premium gevoel)
    graag zou ik aan de mapping van de befangmotor willen zitten( kon ik met mijn oud wel) om de aandrijving beter af te stellen naar mijn behoeften. ondersteunt soms te veel ( ja in stand 1)
    maar hij fiets als een dolle zeker met de belt aandrijving.
    Verder lezen