NO INDEX??
Nieuws

Service update: 4 december 2023

Beste dealer,

Zoals in de eerdere berichtgeving aangekondigd werkt ons team hard aan oplossingen waarmee we de impact van de recente ontwikkelingen bij QWIC op uw onderneming kunnen minimaliseren. Aangezien we op dit moment niet in staat zijn om u de ondersteuning te bieden die u van ons gewend bent, geven we u hierbij graag een update met betrekking op service en aftersales.

Reservedelen, service & garantie afhandeling Bafang
We zijn bij u te kunnen melden dat u zich als dealer per direct tot Bafang kunt richten voor technische ondersteuning, onderdelen en garantie afhandeling van alle Bafang aandrijfsystemen, te weten: Motoren, Displays, Controllers en Trapsensoren. Bafang nodigt alle QWIC-dealers uit zich te registreren bij Bafang Dealer Direct Service (DDS). Hierbij krijgt u toegang tot de online portal voor bestellingen, documentatie en garantie claims als mede de technische ondersteuning en service tools. Voor meer informatie verwijzen we u naar de bekendmaking van Bafang (Bafang informatiesheet).

Reservedelen, service & garantie afhandeling Brose
Voor technische ondersteuning, onderdelen en garantie afhandeling van Brose motoren en toebehoren kunt u vanaf heden terecht bij de Brose service partner voor Nederland en Belgie: E-Mobility Service, zie hiervoor de speciaal voor QWIC-dealers ingerichte welkom pagina: Brose Portaal

Let op: Displays- en batterijen van QWIC e-bikes zijn niet door Brose geproduceerd en vallen daarom buiten de dealerservice.

Bestellingen en afhandeling Shimano

Alhoewel velen van u reeds geregistreerd zullen zijn als klant bij Shimano, nodigen we hen die dat nog niet zijn mede namens Shimano van harte uit om zich te registreren en gebruik te maken van de Shimano service portal voor technische ondersteuning, bestellingen en garantieclaims. U Kunt zich registeren en inloggen via de link: Shimano Portaal 


Batterijen en overige onderdelen

Op dit moment wordt nog hard gewerkt aan een oplossing voor de garantieafhandeling van batterijen en QWIC-specifieke componenten. Zodra hier meer over bekend is zult u hierover een nieuwe service update ontvangen. Voor technische vragen omtrent deze producten blijft ons team bereikbaar via de bekende kanalen en de dealer portal.

Contactgegevens service afdelingen generieke onderdelen
Voor service, ondersteuning en garantie afhandeling van generieke onderdelen adviseren we u om rechtstreeks contact op te nemen met de service afdelingen van de onderdeel leveranciers. Een overzicht met contactgegevens van de betreffende service afdelingen vind u op onze dealerportal en zal regelmatig worden bijgewerkt. De meest recente versie vindt u onderstaand.

Namens het QWIC-team