NO INDEX??
Nieuws

Retourproces geoptimaliseerd: Nieuwe contactpersoon

Sinds enkele maanden zijn we live met zowel het retourenproces van onze accu’s als onze spare parts. Op dit moment zijn we bijna door onze backlog heen en werken we voortdurend aan het optimaliseren van het proces. Hierdoor kunnen we een snellere doorlooptijd waarborgen voor ons dealernetwerk. Een van de belangrijkste verbeteringen is het aannemen van een vaste retourenspecialist, waarmee we zorgen voor een efficiëntere afhandeling van retouren.

We zijn blij om onze nieuwe collega Bart Jansen aan jullie voor te stellen: Bart Jansen. Bart is het centrale aanspreekpunt voor vragen over retouren en speelt een actieve rol in het stroomlijnen en verbeteren van ons retourproces. Dankzij zijn expertise willen we zorgen voor een efficiëntere en snellere afhandeling van retouren.

Contactmogelijkheden Bart Jansen:

  • Telefonisch: Vanaf 1 december is Bart Jansen telefonisch beschikbaar voor vragen over retouren. Hij is bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag, tussen 09:00 en 13:00, via 020-800 5052 (Nederland) of +32 800 13 484 (België). Een keuzemenu wordt binnenkort toegevoegd om hem direct te kunnen bereiken.
  • E-mail: verkoop@qwic.nl (vermeld in het onderwerp “retouren” om de verwerking nog efficiënter te maken en direct bij hem terecht te laten komen).
Belangrijke opmerking: 

We merken dat er regelmatig de verkeerde DHL-pickup links worden gebruikt bij het versturen van retouren. Dit leidt ertoe dat pakketten niet bij de juiste ontvanger terechtkomen, wat het proces vertraagt. Het is belangrijk om te weten dat onze spare parts retouren door een andere partij worden verwerkt dan onze accu retouren. Gebruik daarom altijd de juiste retourlink om vertragingen te voorkomen.

Tip: Gebruik altijd de link uit de bevestigingsmail van het aangemaakte retouritem. Voor elke nieuwe retour ontvangen jullie een unieke link die gekoppeld is aan dat specifieke item. Zo kunnen we samen zorgen dat alles vlekkeloos verloopt.