NO INDEX??
Nieuws

Belangrijke update: Nieuw retourproces voor accu’s

Beste dealers,

We zijn verheugd om de introductie van ons nieuwe retourproces aan te kondigen. We beginnen met het stroomlijnen van het retourproces voor accu’s en breiden dit later uit naar andere onderdelen (spareparts). Door het retourproces stapsgewijs te implementeren, kunnen we er zeker van zijn dat elk onderdeel goed werkt voordat we het breder lanceren. We willen er zeker van zijn dat het proces voor jullie als dealer gebruiksvriendelijk en efficiĆ«nt is.

We starten met een alfa-test voor het retourproces van accu’s. In deze fase testen enkele dealers als eerste het nieuwe proces en geven zij feedback. Na een korte periode van testen en optimaliseren zullen we het nieuwe retourproces via het dealerportal voor alle dealers beschikbaar maken.

We zijn ons ervan bewust dat het finetunen van het accuretourproces nog wat uitdagingen met zich meebrengt en dat het retourneren van de accu’s niet altijd vlekkeloos zal verlopen. We hechten veel waarde aan jullie feedback en vragen jullie dan ook om jullie ervaringen met het nieuwe retourproces met ons te delen. Jullie input zal ons helpen om het proces te optimaliseren en de best mogelijke service aan onze klanten te bieden.

Binnenkort ontvang je een e-mail met meer informatie en krijg je de mogelijkheid om retouraanvragen voor accu’s in te dienen.

We waarderen jullie geduld en medewerking tijdens deze implementatie. Samen werken we aan een efficiƫnter en klantvriendelijker retourproces.

Met vriendelijke groet,
Het QWIC Team