Edwin Haveman nieuwe accountmanager B2B Export bij QWIC

E-bike producent QWIC breidt het sales team verder uit met Edwin Haveman. Edwin is gestart in een geheel nieuwe rol bij QWIC: accountmanager B2B Export. In deze rol ligt de focus op huidige en nieuwe klanten in de Europese B2B markt. Ook landen buiten de bestaande QWIC markten (Nederland, Duitsland, België en Oostenrijk) behoren tot zijn werkgebied.

In tegenstelling tot de Sales Representatives van QWIC, die verantwoordelijk zijn voor de relatie met (QWIC) dealers, zal de aandacht van Edwin uitgaan naar samenwerkingen met onder andere hotels, fietsverhuurbedrijven en middelgrote tot grote bedrijven. Zowel lease als koop behoort hierbij tot de mogelijkheden.

Edwin is enthousiast over zijn nieuwe functie: “Kijkend naar de groeiende e-bike markt zie ik vele kansen voor QWIC. Het huidige portfolio en de nieuwe modellen die eraan komen sluiten daar perfect op aan. Ik kijk er dan ook naar uit om QWIC in bestaande en nieuwe markten verder te laten groeien!”

Haveman werkte in zijn laatste functie als commercieel manager B2B bij Bandenthuis. Ook was hij eerder werkzaam als Internationaal Accountmanager bij Qualino en als Nike Program Manager bij Display Plan.

QWIC is continu op zoek naar enthousiastelingen die bij willen dragen aan de groei van QWIC. Wil jij onderdeel zijn van het succes van QWIC? Bekijk dan hier alle vacatures.

Over QWIC

QWIC is een snelgroeiende fabrikant van premium design e-bikes. De producent is actief in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. Het is de ambitie van QWIC om de huidige mobiliteitsproblemen en milieuvervuiling te reduceren door het ontwikkelen van innovatieve elektrische fietsen. Met een modern design en het gebruik van de beste componenten tilt QWIC ieder jaar haar elektrische fietsen naar een hoger niveau. Dit bewijzen de vele e-bike prijzen die QWIC recent heeft gewonnen, zoals de AD Fietstest 2021 en internationaal erkende designprijzen als de German Design Award 2022.

www.qwic.nl