Aanmelding QWIC Dealershows 2023 geopend

De jaarlijkse QWIC Dealershows komen dichterbij. Tijdens deze dagen toont QWIC de vernieuwde 2023 collectie en maken QWIC dealers nader kennis met de nieuwste QWIC modellen. In België en Nederland vinden de Dealershows plaats in september en oktober, in Duitsland in augustus en september. De aanmelding voor deze dealerdagen is nu geopend.

De QWIC Dealershows zijn hét moment waarop QWIC de e-bike vernieuwingen binnen de vernieuwde collectie aan haar dealers presenteert. Dealers kunnen hier dit jaar de nieuwste aanwinst in de QWIC collectie, de Mira, zelf ervaren. Ook worden alle technische vragen over dit nieuwe model en de rest van de collectie beantwoord.

Dealershows 2023 België & Nederland
Bent u geïnteresseerd en benieuwd naar de vernieuwde collectie? Bezoek dan een van de dealershows in België of Nederland. Het QWIC team staat voor u klaar.

Brouwerij Palm, Steenhuffeldorp 3, 1840 Londerzeel, België
4 september 2022 (zondag)                        10:00 – 18:00 uur
5 september 2022 (maandag)                     10:00 – 20:00 uur
6 september 2022 (dinsdag)                       10:00 – 18:00 uur

Aanmelden voor een tijdslot op de gewenste dag kan via QWIC | Dealershow België 2023

QWIC Experience Center, Ouderkerkerlaan 150, 1185 AG Amstelveen, Nederland
25 september 2022 (zondag)                     10:00 – 18:00 uur
26 september 2022 (maandag)                  10:00 – 20:00 uur
9 oktober 2022 (zondag)                             10:00 – 18:00 uur
10 oktober 2022 (maandag)                        10:00 – 20:00 uur

Aanmelden voor een tijdslot op de gewenste dag kan via QWIC | Dealershow Nederland 2023

Velovak 2022
Mochten bovenstaande data niet goed uitkomen, dan is er ook de mogelijk om de QWIC collectie te bekijken en testen tijdens de Velovak 2022. In september maakt QWIC haar debuut op deze tweewielervakbeurs in Gorinchem. De Velovak vindt plaats op 18, 19 en 20 september 2022.

Roadshow 2023 Duitsland
In Duitsland organiseert QWIC een Roadshow voor de Duitse QWIC-dealers. Van 28 augustus t/m 25 september 2022 zijn er dealershows in Münsterland, Bispingen, Ulm en Frankfurt am Main.

Meer informatie: QWIC | Roadshow Duitsland 2023