Beste QWIC dealer,
Deze week zijn we begonnen met de revisering van batterijen volgens de Battery Recall van de BA00045. Er zijn vele accu’s aangemeld en we hebben een goede start gemaakt met de verwerking ervan. Dagelijks haalt onze transport partner, Mikropakket, de gereviseerde accu’s bij het warehouse op en zal deze de volgende werkdag weer bij u afleveren. De eerste afhaling bij het warehouse van gereviseerde accu’s heeft al plaatsgevonden en is weer onderweg naar de eerste winkels.
Op dit moment komen er veel vragen binnen over het proces, via deze weg willen we u informeren over de meest voorkomende vragen:
- De verwachte doorlooptijd vanaf het moment van ophalen is tussen de 2 en 3 weken tot de accu weer retour is bij uw winkel. We doen ons best om dit zo kort mogelijk te houden.
- Voor vragen over specifieke gevallen kunt u het beste via WhatsApp contact opnemen via +31638906987.
- We merken dat er nog een aantal dozen uitgestuurd zijn maar waar nog geen ophaalopdracht voor is aangevraagd. We willen u vriendelijke verzoeken na te kijken of dit nog moet gebeuren in uw specifieke geval, ook in dit geval kunt u contact opnemen met bovenstaand telefoonnummer.
- Er zijn in enkele gevallen dozen verstuurd zonder “RECALL” sticker met indicatie van retournummer. In dit geval willen we u vragen de gevraagde informatie direct op de doos te schrijven met een markeerstift. Uw retour zal dan alsnog correct afgehaald en verwerkt kunnen worden.
We begrijpen dat deze situatie voor vervelende situatie’s met uw klanten zorgt. Op deze manier willen we u informeren over de algemene voortgang van de recall zodat u aan uw klanten kunt communiceren over de verwachte doorlooptijd. Bedankt voor uw medewerking aan de recall.
Met vriendelijke groet,
Niek Schenk
Customer Operations Manager QWIC