NO INDEX??
Robert Bronwasser met een limited edition QWIC ebike voor de Dutch Design Awards
Robert Bronwasser met QWIC op de Dutch Design Week
Vorige artikel

QWIC | Officiele update | Corona memo

Speed pedelec in de vorm van een Perfomance Rd10 speed

Amsterdam, dinsdag 17 maart

Beste dealer,

Met de uitgebreide maatregelen die zijn aangekondigd voor de beperking van de verspreiding van het Coronavirus door de overheid en het RIVM, zijn door QWIC ook maatregelen getroffen op dit gebied. Deze maatregelen gelden tot en met minimaal 6 april 2020.

Wij hebben al onze medewerkers gevraagd thuis te werken waar mogelijk. Onze dienstverlening blijft doorgaan, echter zoveel als mogelijk telefonisch of via het dealerportaal. Onze Customer Service is telefonisch bereikbaar op het normale nummer. Fysieke afspraken van onze vertegenwoordigers worden bij voorkeur vervangen door telefonische afspraken. In gebieden met zeer weinig besmettingen kan in overleg een afspraak ingepland worden als dat noodzakelijk is. Uiteraard wordt een eventueel bezoek vooraf door de betreffende vertegenwoordiger persoonlijk afgesproken.

We begrijpen dat het ook voor u als winkelier een onzekere periode wordt. Gelukkig zien we de doorverkoop ook afgelopen dagen doorlopen en de order aanwas groeien. Het mooiere weer komende weken en de veelal kortere werkdagen biedt ook kansen voor een gezonde doorverkoop. Naast onze gezondheid en een veilige werkomgeving is het voor de hele branche van groot belang dat we de bedrijfsvoering zo goed mogelijk doorzetten.

Onze Premier Mark Rutte heeft ons allen gisterenavond toegesproken zodat we naast voorzichtigheid met het Corona virus ook onze economie draaiende houden. Om begrijpelijke redenen vragen wij u om samen met ons de zakelijke voortgang te bewaken. Onze leveranciers hebben ons toevertrouwd zoveel mogelijk de fietsen, accu’s en onderdelen te blijven leveren. Hierdoor kunnen wij tezamen de e-bike business waarborgen.

We vragen u tijdig eventuele wijzigingen in de pre-order en nieuwe bestellingen zorgvuldig te blijven doorgeven en bij voorkeur via ons dealerportaal. Als we nauw samenwerken en vertrouwen op onze gezamenlijke kracht kunnen we de moeilijke periode die voor ons ligt aan.

Onderstaand vindt u uitgebreidere berichtgeving omtrent de stand van zaken. Mocht u verdere informatie wensen, dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze Customer Service en/of uw vertegenwoordiger.

Met vriendelijke groet,
Taco Anema
CEO | QWIC


Leveringen E-bikes, accu’s en onderdelen
Door onze vroege start van de productie eind vorig jaar hebben wij een uitstekende voorraadpositie opgebouwd. Vrijwel alle modellen van reeds geïntroduceerde modellen en accu’s zijn goed leverbaar. De transporteurs hebben ons verzekerd dat zij er alles aan doen om hun capaciteit op orde te houden en de bestaande planningen en doorlooptijden aan te houden. Mochten hier wijzigingen in komen dan verneemt u dit direct van ons.

De realiteit is dat wij en ook onze leveranciers gebonden zijn aan de richtlijnen vanuit de overheid. Desondanks doen we al het mogelijke om bestaande afspraken en geplande leveringen na te komen.

Garantie goederen afhalen Het retour halen van garantie goederen is uitgesteld tot nader order. De partner die ons helpt bij het verwerken van de retouren is momenteel onderbezet. We werken aan een oplossing maar in de tussentijd zullen er geen nieuwe retouropdrachten afgehaald worden. De betaaltermijn voor nieuw te bestellen onderdelen zal coulant behandeld worden. We verwachten dat deze maatregel in ieder geval twee weken aan zal houden. U kunt de retouren wel in de portal aanmelden. 17-03-2020 | CORONA MEMO — QWIC

Bestellingen: Nieuw of pre-order Graag willen wij u erop wijzen om aandachtig naar uw afgegeven pre order te kijken. In de dealer portal kunt u het overzicht van uw bestelde elektrische fietsen inzien. Bij geen tegenbericht zullen wij deze fietsen aan u afsturen volgens de overeengekomen data.

Mocht u één of meerdere modellen direct willen afroepen of verplaatsen dan kan dit per email worden doorgegeven aan uw vertegenwoordiger en aan Customer Service via verkoop@qwic.nl. Om fouten te voorkomen ontvangen we dit graag per email voorzien van het ordernummer.

Volgende artikel
voorkant van e-bike
Het exclusieve verhaal van de nieuwste QWIC fiets: Premium Q