NO INDEX??
Nieuws

Een nieuwe enquêteronde – een nieuwe kans voor u om ons te laten weten hoe we het doen

Een nieuwe enquêteronde – een nieuwe kans voor u om ons te laten weten hoe we het doen

Bij QWIC geloven we dat de mening van onze klanten duidelijk moet doorklinken in onze processen en ontwikkelingen. Elk jaar vragen we u deel te nemen aan een enquête om uw gedachten, meningen en ideeën vast te leggen. Eerder dit jaar vroegen we u om met ons na te denken over het afgelopen jaar.

Wij hebben uw feedback ter harte genomen en onderstaand volgen enkele hoogtepunten uit die resultaten:

Over het algemeen gaven klanten aan dat ze de relatie die ze via hun verkoopvertegenwoordigers met QWIC kunnen opbouwen waarderen. Verder spraken klanten hun waardering uit voor alle inspanningen die de serviceteams verrichten om u te voorzien van zinvolle oplossingen voor uw vragen. Er was echter nog steeds het idee dat onze service niet goed en niet snel genoeg is. QWIC werkt elke dag aan verbeteringen hiervoor.

We hebben extra middelen ingezet om onze processen te herzien en de capaciteit van ons team te vergroten, zodat we voor u beschikbaar zijn wanneer u ons nodig heeft en u via het dealerportaal meer inzicht heeft in uw bedrijfsactiviteiten. We willen dat u zich verbonden voelt met elk aspect van QWIC en dat u de leiding heeft over uw dagelijkse bedrijfsvoering met QWIC.

Bovendien hebben we u en de consument gedekt voor het geval er iets misgaat. We nemen meer verantwoordelijkheid voor de levensduur van onze fietsen door de clementie (leniency) regelingen van onze garantierichtlijnen uit te bereiden.

Ten slotte, hoewel de meeste klanten ons uitstekende ontwerp en het innovatieve karakter van onze fietsen waarderen, is er ook frustratie over de extra service en reparatietijd die onze fietsen vergen. We hebben het uurtarief dat u ontvangt voor het vervangen van onderdelen verhoogd, omdat het aantal defecten is toegenomen. Daarnaast hebben we ook extra kwaliteitscontroles ingevoerd om ervoor te zorgen dat nieuwe modellen worden getest met uw behoeften in gedachten

Nu zijn we natuurlijk benieuwd hoe u deze veranderingen tot nu toe heeft ervaren en nodigen we u van harte uit om ons nogmaals van uw gewaardeerde input te voorzien:

Op 05 september zal het enquêtebureau Customeyes u via e-mail een persoonlijke enquêtelink toesturen (vergeet niet regelmatig uw spamfolder te controleren). De enquête kost u slechts enkele minuten en helpt ons enorm om onze diensten en producten verder af te stemmen op uw input.

Bij QWIC geloven we dat uw feedback een belangrijke drijfveer is voor onze motivatie om onze dagelijkse werking continu te verbeteren. Dit is uw kans om bij te dragen aan ons gezamenlijke succes.