NO INDEX??
Nieuws

Dit weekend: Dealer portal tijdelijk niet bereikbaar & wachtwoord reset

Wegens onderhoud is aankomende zaterdag (3 december), vanaf 18.00uur tot maandagochtend, 09.00uur (5 december), de QWIC Dealer portal tijdelijk niet bereikbaar. Hiermee houden we de Dealer portal een veilige online omgeving. Tegelijkertijd passen we de wijze van inloggen op de Dealer portal aan. Daarom ontvangt u dit weekend een email om uw wachtwoord te wijzigen. 

Wat betekent dit voor u? 

– Vanaf zaterdag 3 december, 18.00uur tot maandagochtend 5 december, 09.00uur, is het tijdelijk niet mogelijk om in te loggen in de Dealer portal, vanwege het onderhoud. 

– Tijdens dit onderhoud ontvangt u een email om uw wachtwoord te wijzigen. Het kan zijn dat deze email in uw map met spam of ongewenste e-mail terecht komt. Controleer deze daarom goed.  

– Enkel met een gewijzigd wachtwoord is het mogelijk om vanaf maandag 5 december weer gebruik te maken van de Dealer portal. Het ‘oude’ wachtwoord werkt vanaf maandag 5 december niet meer.   

Waarom plegen we dit onderhoud en wijzigen we de login?
Dit onderhoud is van belang om de Dealer portal nu en in de toekomst een veilige online omgeving te laten zijn. Daarnaast stappen we tegelijkertijd over naar een nieuwe m 

anier van inloggen, die veiliger is. Ook maakt deze nieuwe manier van inloggen het in de toekomst mogelijk om andere inlogmethoden te gebruiken waarbij u geen wachtwoord meer hoeft te onthouden. Zo maken we het voor u gemakkelijker.  

Heeft u vragen?
In de email die u ontvangt staan de instructies om uw wachtwoord aan te passen. Controleer hierbij ook uw map met spam of ongewenste e-mail, het kan zijn de email daar terecht is gekomen. 

Ook hebben we een overzicht met Veelgestelde vragen opgesteld om uw vragen te beantwoorden. Deze Veelgestelde vragen vindt u hieronder.  

Heeft u uiterlijk maandag 5 december nog geen email ontvangen met de instructies om uw wachtwoord te wijzigen of heeft u hulp nodig bij het wijzigen?

Neem dan gerust contact met ons op en we helpen u graag verder. 

 

Veelgestelde vragen

Ik kan niet inloggen op de Dealer portal 
Vanaf maandag 5 december hebben wij een nieuw, veiliger inlogsysteem voor de Dealer portal. Op maandag 5 december zou u een e-mail moeten hebben ontvangen met instructies over hoe u uw wachtwoord kunt wijzigen. Als u deze instructies volgt en uw wachtwoord opnieuw instelt, zou u opnieuw moeten kunnen inloggen met uw nieuwe wachtwoord.  

Ik heb geen e-mail ontvangen om mijn wachtwoord te wijzigen
Controleer uw map met spam of ongewenste e-mail. Mogelijk is de e-mail daar terechtgekomen. Als u de e-mail nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met onze QWIC Klantenservice zodat wij u verder kunnen helpen.  

Waarom moet het wachtwoord veranderd worden?
We gaan over op een nieuw, veiliger inlogsysteem. Dit betekent dat uw account nu en in de toekomst veilig is bij ons. Het stelt ons ook in staat om in de toekomst andere inlogmethodes aan te bieden, zodat het voor u gemakkelijker wordt om in te loggen.  

Mijn nieuwe wachtwoord wordt niet geaccepteerd
Om ervoor te zorgen dat uw nieuwe wachtwoord veilig is, zijn er enkele beperkingen. 
Uw nieuwe wachtwoord moet bestaan uit:  

Minstens 8 tekens
Minstens 3 van de volgende:
– Kleine letters (a-z)
– Hoofdletters (A-Z)
– Cijfers (0-9)
– Speciale tekens (bijv. !@#$%^&*)  

Ik kan niet inloggen nadat ik mijn wachtwoord heb gewijzigd  
Controleer of u uw nieuw gekozen wachtwoord gebruikt. Als u het niet zeker weet, kunt u op “Wachtwoord vergeten?” klikken op het aanmeldingsformulier om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Als u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met onze QWIC Klantenservice zodat wij u kunnen helpen.