Sinds 1 maart is de QWIC-werkplaats heropend op de nieuwe QWIC-locatie in Amsterdam Noord. De nieuwe locatie biedt een lichtere, ruimere en overzichtelijkere werkruimte, die beter bereikbaar is dan voorheen.
We spraken Rens Verhoeven, Service Mechanic bij QWIC over hoe hij zijn nieuwe werkplek ervaart.
Hoe bevalt het je? De nieuwe locatie?
“De nieuwe werkplaats heeft veel voordelen ten opzichte van de oude locatie. Er is meer daglicht, waardoor we beter en prettiger kunnen werken. Ook is de werkplaats helemaal nieuw en voelt dus schoon en fris aan. Daarnaast is de werkoppervlakte groter, wat ons meer bewegingsruimte geeft bij het uitvoeren van reparaties en onderhoud. Het geheel is nu overzichtelijker opgesteld.”
Een ander groot verschil is dat de werkplaats en het kantoor van QWIC nu op eenzelfde locatie zit, werkt dat goed?
“Zeker, dat werkt stukken beter. In dit nieuwe pand, waar alle afdelingen nu hun eigen ruimte hebben en de werkplaats naast de Returns afdeling zit, kunnen we sneller en beter samenwerken om onze dealers de best mogelijke service te bieden. En het is ook nog eens veel gezelliger met alle collega’s bij elkaar!”
Met de heropening van de werkplaats staat het QWIC-team van de werkplaats weer voor u klaar.