Let op: ons bankrekeningnummer wijzigt vanaf 20 december 2020
Met ingang van 20 december 2020 vervalt onze bankrekening bij de ABN AMRO-bank. Alle betalingen dienen te geschieden op onze nieuwe Rabobank rekening. Wij verzoeken u per heden uw betalingen op onderstaand rekeningnummer te doen:
Hartmobile B.V.
NL 97 RABO 0360 6475 10
BIC: RABONL2U
Wat betekent dit voor u?
Bij automatische incasso:
Heeft u ons gemachtigd om via automatische incasso bedragen van uw rekening af te schrijven, dan hoeft u niets te doen. U ziet ons nieuw bankrekeningnummer bij de afschrijving.
Als u geld overmaakt:
Indien u zelf (automatisch) geld naar ons overmaakt, moet u het nieuwe bankrekeningnummer gebruiken. Onze nieuwe bankgegevens vindt u hierboven en op uw facturen vanaf het moment dat de wijziging effectief is.
Sla het juiste rekeningnummer op:
Heeft u ons rekeningnummer opgeslagen in uw online bankier-omgeving of applicatie of administratiesoftware? Dan vragen wij u vriendelijk om dit zo spoedig mogelijk te vervangen door het nieuwe rekeningnummer.
Bij vragen over onze (nieuwe) betalingsgegevens zijn wij bereikbaar via creditmanagement@qwic.nl.